diumenge, 16 de març del 2008

Visita d'en Karmic



Fa dos setmanes que tenim en Karmic a casa nostra, un vell amic de terres africanes.

Recordo fa uns anys, quant estàvem al mercat de Mali, l'Imma es va posar a plorar i em va demanar que l'acompanyés a fora.
Un cop a fora, em va abraçar com no ho havia fet mai i després em va ensenyar aquella figura tirada per terra, jo li vaig preguntar si volia marxar amb aqueslla impressió i ella em va fer que no amb el cap.

La vaig agafar de la mà i em vaig acostar a aquell home.

- Hé, vous voulez parler d'un moment?
- Que vous soyez assis.
- Selon votre nom? How old are you?
- Karmiques et j'ai 25 ans.
- Karmic, nous sommes espagnol bientôt retourner à notre maison, mais vous quittez notre téléphone si someday voulez nous parler, ok?
- Merci
- Que vous sommes très heureux et très chanceux!
- Merci.

I vam marxar...
Fa un mes i mig, vam rebre la seva trucada, venia a veure'ns... tenia feina i estàva vivint be.
Quina il.lusió!


* Olaff *



4 comentaris:

argentina ha dit...

Fins quant es queda en Karmic?
Parejita... quant ens veurem?... que no pot ser que no fotem una trobada bestial abans de que marxeu eh?

Endavant amb el blog, que fa molt bona pinta ! ! !

Tina.

argentina ha dit...

M'uneixo a l'enhorabona pel vostre bloc. Suposo que la Tina el deu haver enllaçat al bloc o al fotolog "social", encara no ho he mirat...
Espero tenir notícies vostres i agrair-vos pel comentari que em vau fer al meu Fotolog.
Una abraçada

Manel

Angie ha dit...

Quina bojeria!!!! És tan maca!!! Ja voldria jo tenir la vostra empenta... i que la meva parella m'acompanyés!
Us desitjo el millor a les vostres vides... i ben segur que aquest viatje marcarà un abans i un després en elles.
Encara no us conec... i sembla que encara trigaré molt de temps a fer-ho, però tingueu per segur que seguiré les vostres aventures en aquest blog.
Molta sort per terres africanes! Molta sort en tot allò que volgueu fer!
Petons i abraçades...
Angie

todoeltiempodelmundo ha dit...

Hola Imma i Olaff,

he passejat pel vostre blog i... què us puc dir? quin passeig tan agradable i pel d'emotivitat.
Us desitjo tota la sort del món per les terres africanes.
Us aniré seguint i us he agregat a Todoeltiempodelmundo.

Una abraçada!

Anna